2019-01-16 Zapytanie ofertowe
Ogłoszenie dot. druku i dystrybucji 5-ciu publikacji edukacyjnych.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Fundacja na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju zleci usługi związane z drukiem i dystrybucją 5-ciu publikacji edukacyjnych w formie książkowej, po ok. 116 stron każda, w ramach przedsięwzięcia pn. „Program aktywnej edukacji, integracji i współpracy na obszarach wiejskich w Polsce”, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, Typ projektu 2.4.5: Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska i efektywnego wykorzystania jego zasobów, Podtyp projektu 2.4.5.b: Budowanie potencjału i integracja.
Data publikacji ogłoszenia
16-01-2019
Termin składania ofert
25-01-2019
Status projektu
w trakcie realizacji
Miejsce i sposób składania ofert
Prosimy o składanie ofert do dnia 25 stycznia br., do godziny 16:00 w formie listownej lub osobistego dostarczenia na adres siedziby Fundacji na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju, lub w formie elektronicznej, na adres mailowy: [email protected]. Liczy się termin wpłynięcia oferty do fundacji.
Załączniki
Uwaga: Oferty prosimy składać na Formularzu wg załączonego wzoru.
Formularz oferty można pobrać z linka poniżej:
Wzór oferty wraz z oświadczeniami – Druk-dystrybucja
Adres e-mail, na który można wysłać ofertę:
Adres siedziby fundacji dla osobistego lub listownego złożenia oferty:
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 21
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Joanna Wiejak – koordynator projektu
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
721720720
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który zrealizuje usługi związane z drukiem i dystrybucją 5-ciu publikacji edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia
Fundacja na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju zleci usługi związane z drukiem i dystrybucją 5-ciu publikacji edukacyjnych w formie książkowej, po ok. 116 stron każda, kolor, format 172×237 mm, w ramach przedsięwzięcia pn. „Program aktywnej edukacji, integracji i współpracy na obszarach wiejskich w Polsce”, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, Typ projektu 2.4.5: Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska i efektywnego wykorzystania jego zasobów, Podtyp projektu 2.4.5.b: Budowanie potencjału i integracja.
Tematyka publikacji obejmuje zagadnienia:
- a) Odnawialne Źródła Energii. Znaczenie Gospodarcze oraz wpływ na klimat i środowisko naturalne
- b) Wpływ gospodarki rolnej na stan środowiska w Polsce
- c) Problem wody w polskim rolnictwie
- d) Przeciwdziałanie negatywnym skutkom zmian klimatu w rolnictwie.
- e) Zmiany klimatu a rozwój rolnictwa w Polsce
Projekt kierowany jest do osób z całej Polski zainteresowanych tematem zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. Jego celem jest szeroko pojęta edukacja na temat zmian środowiska w odniesieniu do rolnictwa, w szczególności w zakresie skutków zmian środowiska (w tym np. susz rolniczych), adaptacji do nich (ze szczególnym uwzględnieniem nowych upraw) oraz redukcji emisji gazów cieplarnianych
wytwarzanych przez rolnictwo oraz produkcji i wykorzystania OZE w działalności rolniczej. Ma na celu wspieranie przyjaznej środowisku i klimatowi przedsiębiorczości na obszarach wiejskich oraz wspomaganie podejmowania decyzji przez potencjalnych producentów surowców wykorzystywanych do produkcji energii ze źródeł odnawialnych.
W ramach projektu powstają opracowania merytoryczne 5-ciu publikacji szkoleniowo-edukacyjnych, po. ok. 116 stron każda wraz z ikonografią, a przedmiotem zamówienia jest ich druk i dystrybucja.
Kategoria ogłoszenia Usługi
Podkategoria ogłoszenia Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia Województwo: mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa
Kod CPV 22100000-1 Drukowane książki, broszury i ulotki
Kody CPV dodatkowe
79820000-8 Usługi związane z drukowaniem
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
79824000-6 Usługi drukowania i dystrybucji
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany okres realizacji zamówienia: styczeń-luty 2019 r.
– druk publikacji książkowych sukcesywnie po dostarczeniu materiału na każdą z publikacji, w czasie nie dłuższym niż do 2 tygodni. Za przekroczenie terminu Zlecający może naliczyć kary umowne.
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w tym posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie;
- b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
Wiedza i doświadczenie
Wymagania formalne wobec oferentów:
- Adekwatne do zakresu oferty wykształcenie, np. na kierunkach wydawniczych, związanych z poligrafią, reklamą, odpowiednie kursy zawodowe lub praktyczne, min. 2-letnie doświadczenie (preferowana będzie oferta zawierająca oferty oferentów o największych kompetencjach i doświadczeniu);
- Praktyczna znajomość technik druku, w szczególności dot. druku publikacji książkowych.
- Znajomość przygotowalni, umiejętność druku publikacji i obsługi maszyn drukarskich.
- Umiejętność obsługi niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu i oprogramowania.
Potencjał techniczny
Posiadanie lub dostęp do niezbędnych dla realizacji celu urządzeń i oprogramowania.
Możliwość w zakresie składowania i dystrybucji publikacji.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Preferowana będzie oferta zawierająca oferty oferentów, o największych kompetencjach i doświadczeniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Podmiot nie może znajdować się w stanie upadłości lub likwidacji.
Dodatkowe warunki
W zakresie objętym prawami autorskimi wykonawca zobowiąże się do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanego dzieła (w obszarze licencji wyłącznej i niewyłącznej) na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2017 r. poz. 880) bez ograniczeń co do czasu i ilości. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawo do wykonywania zależnego prawa autorskiego.
Od oferenta wymagane jest rzetelne, pilne i terminowe wykonanie zadania, w profesjonalnej jakości i w terminie określonym harmonogramem. Wykonawca powinien wydrukować każdą z publikacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych od dnia przekazania mu pełnych materiałów i informacji. Zamawiający ma prawo dołączyć dodatkowy materiał w celu włączenia do dystrybucji. Oferenci nadsyłający zgłoszenia do realizacji zadania powinni wykazać, że mają odpowiednie kwalifikacji i doświadczenie i realizowali już zadania w zakresie zdefiniowanych wymagań.
Klauzula informacyjna Zamawiającego, z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
– administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju, z siedzibą w Warszawie, 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 21, NIP: 7010149552 – reprezentowana przez Prezesa, Sławomira Pawlaka;
– We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się, przesyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected];
– Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji projektu „Program aktywnej edukacji, integracji i współpracy na obszarach wiejskich w Polsce, nr wniosku: POIS.02.04.00-00-0066/16, w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Działanie 2.4: Ochrona przyrody i
edukacja ekologiczna, Typ projektu: 2.4.5 Prowadzenie działań informacyjno – edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska i efektywnego wykorzystania jego zasobów, Podtyp projektu 2.4.5.b: Budowa potencjału i integracja;
– odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
– Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
– obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
– w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
– posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
– nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Warunki zmiany umowy
Jeżeli nie zostanie wyłoniony wykonawca realizujący cały zakres zadań, na zasadach opublikowanych w niniejszym ogłoszeniu, dopuszczalne jest ponowne zamieszczenie lub rozesłanie zapytania ofertowego, lub wyłonienie wykonawców realizujących odrębnie poszczególne elementy zadania z poszanowaniem zasad konkurencyjności, także dotyczy to sytuacji, kiedy wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu, oczekiwanej jakości lub ceny. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji w przypadku uzasadnionych powodów, o ile nie narusza to harmonogramu projektu lub zasad jego finansowania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać oświadczenia: o tym, iż oferent nie jest w stanie likwidację lub upadłości oraz, iż wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Wykonawca powinien potwierdzić w oświadczeniu, że ma zgodę na udostępnienie danych osobowych osób, które będą realizować zadanie w zgodzie z obowiązującymi przepisami dot. RODO (jeśli dotyczy).
W ofercie należy zawrzeć kwalifikacje do realizacji zadania oraz podać oczekiwaną kwotę brutto, wraz z preferowanymi metodami i terminami płatności.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) 50% – doświadczenie i kwalifikacje wykonawcy adekwatne do ogłoszenia
2) 10% – spełnienie wszystkich wymagań formalnych i technicznych
3) 40% – cena, zgodnie ze wzorem:
llość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x waga kryterium, gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n.
Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydadzą się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, zawartych w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Wykluczenia
- a) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których ogłoszono upadłość.
- b) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- c) Wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa FUNDACJA NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Adres 02-776 Warszawa mazowieckie , Warszawa
Numer telefonu 721720721
NIP 7010149552
Tytuł projektu Program aktywnej edukacji, integracji i współpracy na obszarach wiejskich w Polsce
Numer projektu POIS.02.04.00-00-0066/16